Autor |
Wiadomość |
Colossus
gimnazjalista
Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 21:15, 03 Gru 2005 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
UFO(k)
Moderator
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 267 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: R-m
|
Wysłany:
Sob 21:56, 03 Gru 2005 |
|
Mam nadzieje ze sie bardzo nie obrazil za dzis (tak jakby mnie to obchodzilo :>) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
b0rys
niemowlak
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Sob 22:57, 03 Gru 2005 |
|
akurat musialem wyjsc z serwa a ze nadarzyla sie okazja... :]
btw troche ciemno na ty skrinie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Colossus
gimnazjalista
Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 3:15, 04 Gru 2005 |
|
screeny z 3dfxGlide zawsze takie będą :/ niema czegos takeigo jak gamma correction w 3dfxglide (sa stery co rozjasniaja ale tego na screenach nie widac takze) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
UFO(k)
Moderator
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 267 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: R-m
|
Wysłany:
Nie 16:46, 04 Gru 2005 |
|
3dfxglide ?? a nie lepiej wykorzystac OGL ?? Z tego co pamietam na V openGL wymiata... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Colossus
gimnazjalista
Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 21:31, 04 Gru 2005 |
|
UFO(k) napisał: |
3dfxglide ?? a nie lepiej wykorzystac OGL ?? Z tego co pamietam na V openGL wymiata... |
3dfx Glide jak sama nazwa wskazuje to sterownik dedykowany posiadaczom kart 3dfx co za tym idzie, jest zoptypalizowany również pod te karty (czytaj: wymiata bardziej :> ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
UFO(k)
Moderator
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 267 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: R-m
|
Wysłany:
Sob 2:04, 17 Gru 2005 |
|
chcialbym zobaczyc tego wall hacka czy jak mu tam w akcji :> ... jesli juz przy tym jestesmy....:> :> :>
D3d - prawie jak OGL
nVidia - prawie jak ATI
.... prawie robi wielka roznice....
[3dfx nie zostal uwzgledniony powyzej, z prostej przyczyny....tatus mi nigdy nie chcial sypnac na voodoo ] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Colossus
gimnazjalista
Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 2:37, 17 Gru 2005 |
|
oki zaraz wrzuce screeny i przedstawie ów wallhack ;) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Colossus
gimnazjalista
Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 3:02, 17 Gru 2005 |
|
UFO swoja drogą to byś się rozpłakał gdybyś mial voodoo ;) Wiele rzeczy obecnie nieda sie juz uruchomic na Voodoo jakoże w tej karcie brakuje dobrodziejstw takich jak sprzętowe T&L czy chocby sprzetowe wsparcie dla 32 bitiowego koloru ktore w obecnych czasach są podstawą juz nie wspominajac o pixel shaderach czy innych wyczesach No ale mimo wszystko osobiscie udalo mi sie udowodnic zagranicznej (wydawalo by sie martwej juz) scenie 3dfx'owej, że voodoo swoje umie mimo lat... (warto wspomniec ze smierc 3dfx datowana jest na rok 2000) tymczasem jako pierwszy polak mialem okazje stac sie pionierem w malym przelomie 3dfxowym Szczególy tutaj [link widoczny dla zalogowanych] (TelemachusRhade - to oczywiscie ja ) Czemu o tym wspominam ? No nie zeby sie chwalic ;P UFO wspominales mi , ze chetny jestes do gry w FT a w GTA VC takze mozna grac po necie (w przypadku gdyby nie udalo ci sie zagrac w FT [bo jest ryzyko ze z powodu lacza czy systemu niezagrasz przez net] a mialbys GTA VC pod ręką no i chęci do gry ;D)to za pomoca niewielkiego programiku ktory to umozliwia mozna by zagierzyć ;] hehe najwazniejszy powod dlaczego o tym wspominam = Voodoo3 rules! ;) No ale wracajac do tematu wallhacka (sorry za offtopic) to zbiore screeny i je tu wstawiam, prosze o cierpliwosc
omg sorry za tą ciagla edycje posta (w celu wywalania bledow oczywiscie) ale po kilku dniach bez snu no i flaszcze zdarza sie popelniac byki ;| |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Colossus dnia Sob 4:27, 17 Gru 2005, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Colossus
gimnazjalista
Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 4:18, 17 Gru 2005 |
|
Termin wallhack jest terminem counterstrike'owym Przekładając na na prostszy język: niewidzialne ściany (Invisible Walls) Jednak funkcja ta dostępna jest jedynie w jednym zestawie serownikow (niezwykle unikalnym zreszta, bo implementujacym także mozliwosc wyswietlania tekstur 512x512 [ponownie zaznaczam iż nie chodzi o rozdzielczosc obrazu a rozdzielczosc tekstur - rozdzielczosc tekstur czesto bywa mylona z rozdzielczoscia ekranu] - warto zaznaczyc, ze funkcja ta niejest domyslnie dostepna [ale to juz inna bajeczka ])
[link widoczny dla zalogowanych]
(klikniecie w miniaturke powiększa)
A teraz para shotów z oddali (zrobione z odleglosci celowo aby udowodnic ze nie jest to typowe ustawienie sie pod sciana z włączonym kodem ghost :> [gost = przenikanie i widzenie przez sciany])
(zblizenie zrobilem ze snajpy stojąc na wieżyczce):
[link widoczny dla zalogowanych]
No a tutaj widzimy juz to, co nie pokaze nam sie normalnie
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdarzaja sie przypadki, ze czasami ten obszar pokazany jest w takiej formie jak powyzej jako anomalia graficzna, tzw. bug
Dlaczego wybralem to jako miejsce na mala demostracje ? Z prostej przyczyny... Otóż wklepujac kod "ghost" i stajac tuz przy scianie uzyskamy widok na to co znajduje sie po drugiej strony sciany - innymi slowy mowiac kazdy #$%&* moglby podpisywac swoje screeny z "ghostem" w akcji jako wallhacki, tego samego nie uzyskamy gdy staniemy daleko. Dlatego tez, zrobilem to w takiej formie aby obalic jakie kolwiek podejżenie o stosowanie kodu ghost
Zaznaczam iz pokazany przezemnie materiał to niewielka próbka możliwości tej funkcji, choc na innym sprzecie efekt ten moze wogole niedzialac (chodzi o chipsety plyt glownych [jak wiadomo badz nie - voodoo lubi bardziej intela niz via czy sis, z tad tez nie kazdy moze uzyskac efekt wallhacka])
No i jeszcze jedna przyjemna rzecz to to, ze niemam juz problemow z gammą ;) Chodz w tym zestawie sterownikow mam odrazu rozjasniona gamme ale niestety nie moge dostrajac rozjasnienia co można w przypadku innego zestawu (ale to takze inna baśń ;] ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MojoJojo
Gość
|
Wysłany:
Sob 12:39, 17 Gru 2005 |
|
hej, ten temat dal mi do myslenia. Chyba zaczne szukac na ebay albo allegro Voodoo 5500 a moze nawet 6000! Pozdrawiam |
|
|
|
|
Colossus
gimnazjalista
Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 14:34, 17 Gru 2005 |
|
MojoJojo napisał: |
hej, ten temat dal mi do myslenia. Chyba zaczne szukac na ebay albo allegro Voodoo 5500 a moze nawet 6000! Pozdrawiam |
Zanim podejmiesz taka decyzje lub jesli ja juz podjales to przed zakupem upewnij sie czy twoj port agp bedzie zgodny z v5... Sa pewne niezgodnosci podobno wiecej mozesz poczytac na ten temat tutaj [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 17:00, 17 Gru 2005 |
|
Colossus napisał: |
UFO swoja drogą to byś się rozpłakał gdybyś mial voodoo ;) Wiele rzeczy obecnie nieda sie juz uruchomic na Voodoo |
W wiele rzeczy ktore obecnie wychodza w ogole nie da sie grac....
Najlepsze gry 3D (moim zdaniem najlepsze) bez problemu na V chodza....
Co do tekstu ze chcialem miec V.... to bylo dawno dawno teeemmu gdy pojawialy sie pierwsze gry obslugujace akceleracje.... marzyl mi sie Monster3D .... obecnie chodzi mi po glowie 2x V2 SLI oczywiscie bardziej z ciekawosci niz dla jakichstam wymiernych korzysci.... tyle ze kabelek do SLI jest prawie nieosiagalny.....
Wracajac jescze do mozliwosci....dawalem ci kiedys link (zreszta pewnie sam czytales na 3dfxzone.it) o tym DooMie 3 na 2x V2 ..... wiec nic nie jest niemozliwe......odchudzanie winXp....odchudzic to ty go odchudzisz....ale duzo czasu nie minie i sam utyje....takim go Bill stworzyl na swoje podobienstwo..... VC sieciowo to badziew .... nudny i niedopracowany bawilem sie w to troszke ponad rok temu i dluzej niz tygodnia sie w to nie pogra.... chociaz sama gre uwazam za jedna z najlepszych z ostatnich kilku lat.... chociaz jesli stawiasz u siebie i sciagniesz kilka osob bez lagow to mozna by jakas mala wojne gangow czy wyscigi zorganizowac
Bardziej mnie interesuje FT bo jego po sieci jeszcze nie cwiczylem.... |
|
|
|
|
Colossus
gimnazjalista
Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 18:09, 17 Gru 2005 |
|
To się fajnie składa bo do Fallouta tez mam chętnego (UFO) jest juz nas trojka... Jednak jest ejszcze jedna bariera do pokonania... FT niezabardzo da sie domyslnie grac przez neta, wynika to z roznych czynnikow ktore bardziej szczegolowo sa znane spolecznosci Tacticsowe... Szukalem tych czynnikow jednak sie niedokopalem :/ Ale dotyczy to zew. badz wew. IP i sprawy ze Win98 czy cos blokuje porty automatycznie... Sorry za tak chaotyczne wyjasnienia ale sam sie nie orientuje do konca o co chodzi, wkazdymbadzrazie rozwiazanie jest tutaj [link widoczny dla zalogowanych]
aha podstawowoy warunek bysmy mogli zagrac to Patch 1.27... Ja mam polska wersje FT kopiowana z oryginalu ) Ale na piratach tez da sie spatchowac, patch weryfkuje pliki i niedopuszcza do spatchowania tzn. RIPów - czyli okrojonych wersji badz skompaktowanych (coś ala full instalka + uruchamianie bez cd na jednej plycie) wazne jest by zostala zachowana struktura plikow, w razie problemow powysylam wam na maile plik BOS.exe bo ten plik jest weryfikowany przez patcha (test na autentyczność), bywa ze na #$%&* pojdzie a bywa ze i nie... Różnie z tym bywa :/ Aczkolwiek w razie problemów służe pomocą jak zawsze. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Colossus
gimnazjalista
Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 18:24, 17 Gru 2005 |
|
A co do XP... To inspiracje czerpie z tąd... [link widoczny dla zalogowanych] oraz [link widoczny dla zalogowanych]
Niestety na torrencie jest wersja zawirusowana... Dlatego zrobie własną, lepszą mam nadzieje ) no i oczywiście bez wirusów :D
Co do Voodoo to fakt da sie uruchomic duzo rzeczy choc chodza one tragicznie - tu sie zgadzam, ale nie przesadzaj z ta iloscia... Napewno nie uruchomisz gier ktore na starcie wymagaja T&L albo 32 bitowego koloru a takich jest wiecej i coraz wiecej dochodzi, np. UT2007 (tu sie moge zalozyc o swoj tylek ) ze nie wejdzie na Voodoo ,) CoD takze nie wlazi, Max Payne 2 też... No moglbym wymieniac jeszcze troche, ale absolutnie sie z toba zgodze ze Voodoo jest najlepsze do starszych gier... Co wiecej Voodoo jest lepszym akceleratorem grafiki 2d niz GForce... Fakt faktem ze GF ma lesze 3d w nowych grach a Voodoo odwrotnie, ale to samo tyczy sie sytuacji z 2d tyle ze na odwrot ,) Voodoo w tym momencie miażdży ,] 3d tez niemozna nic zarzucic jesli chodzi o 3dfx wystarczy chociaż spojżec na moj framerate z ut: [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|